imagine slogan perete

Endodonția este o specialitate dentară care se ocupă cu prevenirea, diagnosticul și tratamentul afecțiunilor pulpei dentare, adică a nervului și a ligamentelor care o susțin de la vârful rădăcinii dintelui. Cuvântul endodonție provine prin alăturarea a două cuvinte grecești: endon - în interior și odontos – dinte. Un endodont este un stomatolog care are pregătire suplimentară în tratamentul afecțiunilor endodontice.

Când are loc vizita la medicul endodont?​

Vizita la medicul endodont are loc atunci când există recomandare de la medicul stomatolog, pentru a salva un dinte care, în caz contrar, ar trebui extras.

În ce constă tratamentul ortodontic?

Tratamentul ortodontic poate include:

• îndepărtarea pulpei dentare atât din camera pulpară cât și de pe canalele radiculare;
  • curățarea, dezinfecția și prepararea camerei pulpare și a canalelor radiculare cu ace endodontice specifice și soluții de irigare;
  • medicație specifică ce poate fi plasata pe canalele radiculare pentru câteva săptămâni. Aceasta este o etapa opțională și este cu atât mai importantă cu cât infecția pulpara este mai severă;
  • obturația de canal- aceasta procedură presupune sigilarea canalelor radiculare cu materiale de obturație specifice.

Tratamentul se consideră complet și corect dacă dintele primește în cel mai scurt timp o coroană de înveliș, pentru a diminua riscul de fractură și de reinfiltrare pentru a obține un dinte funcțional.

La clinica noastră, situata într-o zona accesibilă și centrală din sectorul 3, pe Bulevardul Unirii pacienții vor beneficia de toată atenția medicului endodont.